Strona główna > psychotesty, quizy > Lubisz jeść? Ja też :)

Lubisz jeść? Ja też :)

Moja przyjaciółka stwierdziła kiedyś, że widok mojej twarzy podczas jedzenia tortu czekoladowego jest bezcenny🙂 I ja jej wierzę. To, co czuję mając w buzi kęs smacznego tortu czekoladowego, a najlepiej jeszcze z polewą czekoladową i wiórkami kokosowymi, jest trudne do opisania i wyobrażenia dla kogoś, kto tak nie uwielbia jeść jak ja…

Kłopot z tortem czekoladowym polega na tym, że niestety trzeba mieć w głowie licznik… mega niewygodne urządzenie, które wymaga od nas zastanawiania się co się dzieje z tym tortem, kiedy już przejdzie nam przez gardło. podobnie jest z wieloma innymi potrawami. Niektórzy ludzie muszą mieć taki licznik włączony na stałe. Muszą liczyć kalorie, dokonywać regularnych pomiarów wagi i stale obserwować, czy ich organizm jest w stanie tolerować to, co mu dają.

jeśli należysz do osób, którym zależy na zdrowym życiu, prawidłowym odżywianiu się, to koniecznie wypełnij test „Jesteś tym, co jesz

raport, który otrzymasz wskaże Ci drogę do radości, jaką może sprawić jedzenie. Nie tylko tortu czekoladowego🙂

Kategorie:psychotesty, quizy
  1. 29/09/2010 o 08:14

    Ja też Twojej koleżance wierzę w sprawie dotyczącej bezcennego widoku Twojej buzi z tortem !🙂🙂🙂
    Z licznikiem kalorii to prawda.
    Często trudno zobaczyć siebie wyraźnie z dystansu, więc jeśli wnioski z rozwiązanego testu mogą w tym pomóc – to do dzieła, nie ma na co czekać…

    Będę zaglądać i tutaj.. af🙂

    • testree
      04/10/2010 o 23:52

      Zachęcam do poczytania obszernego raportu na temat odżywiania. Jestem przekonana, że znajdziesz tam wiele ciekawych informacji, z którymi na pewno będziesz mógł się dzielić z innymi🙂

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

